behind menu

מה עושים עם תוכן שלילי בגוגל

אז מצאתם עליכם תוכן שלילי בגוגל או ברשתות החברתיות? לפני הלחץ, מספר פעולות שיוכלו לעזור לכם.

דברו קודם עם כל מפרסם התוכן

ניתן לפנות לבעלי האתר או לעורכי התוכן ולשאול אותם ישירות. למשל לבקש מהבלוג להסיר את הפוסט שלו. ניתן להסביר מדוע חשוב שהם יעשו זאת ולכן הם עשויים לשקול את עמדתם מחדש.

צרו קשר עם גוגל

צרו קשר ישיר עם גוגל כדי להסיר אזכור שמפר את המדיניות שלהם. למשל אם פורסם מידע רגיש על החברה שלכם או עליכם שהוא בניגוד למדיניות של גוגל כמו הונאה, תמונות פוגעניות, סרטונים פרטיים ועוד. גוגל תהיה מוכנה במקרים מסויימים להסיר אבל זכרו, הדף עדיין יהיה קיים באתר או בבלוג אך הוא פשוט לא יופיע בגוגל, לא יתאנדקס.

לא להסס לפנות לעורך דין

פנייה משפטית לעורך דין – יש מקרים שהתוכן השלילי שהתפרסם הוא לא חוקי, ולכן ניתן לנקוט בפעולה משפטית. למשל אם מדובר בהשמצה, אפליה, הפרת זכויות יוצרים, תוכן סודי שהתפרסם ועוד.. זהו שטח מסוכן ואפור שניתן לפנות לעורך דין במטרה להסיר אותו. אך לעיתים זה הליך מורכב שלוקח מס' שנים, ועולה לכם אלפי עמלות משפטיות. ובנוסף זה יכול ליצור יותר תשומת לב שלילית מהציבור אם זה יתפרסם מבחינה תקשורתית.

הפעילו חברה המתמחה בניהול מוניטין ברשת

פנייה לחברה מקצועית להדחקת אזכורים שליליים – היתרון הברור הוא שבאופן טבעי וחוקי אתם תוכלו להדחיק את האזכורים "הרעים" מתוצאות החיפוש ולשים במקומם אזכורים "טובים". בצורה זו תוכלו להעביר כתבות שליליות או פוסטים לא אוהדים על שמכם מהעמוד הראשון בגוגל לעמודים שכבר אף אחד לא מסתכל בהם.

יצירת קשר

אנו מלווים אנשי ציבור, מנכ"לים ומותגים ומשמרים את המוניטין שלהם ברשת. נשמח לסייע.

© זכויות היוצרים שייכות ל-Behind. אין לעשות שום שימוש בתוכן או בחומרים הגרפים ללא אישור מראש ובכתב.